Львівська ОДА скупилась шкільними автобусами Еталон та Атаман на 99 мільйонів

Департамент освіти і науки Львівської ОДА за результатами тендеру уклав чотири угоди про закупівлю 54 спеціалізованих шкільних автобусів не раніше 2019 року випуску на загальну суму 99,44 млн грн.

Про це повідомляється у системі «Прозорро».

Ціни не перевищують максимальних цін, зафіксованих «Нашими грошима» у 2018 році, пишуть Наші гроші.

ТОВ «ТД «Еталон Авто» за 47,26 млн грн. поставить 26 автобусів Еталон А08116Ш-0000021 виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод» по 1,82 млн грн.
У відкритих джерелах автобуси Еталон А08116Ш-0000020/21 дорожчі – по 1,85 млн грн.

Черкаському ТОВ «Євро Бізнес Транс» директора Владислава Шемета за 45,74 млн грн. замовили 25 автобусів Ataman D093S2 по 1,83 млн грн.
У відкритих джерелах такі автобуси 2020 року випуску дорожчі – по 1,85 млн грн.

Черкаське ТОВ «Трак-Бас» Олександра Ткаченка та Анатолія Гончарука за 4,15 млн грн. поставить два автобуси Ataman D093S4 з місцем для двох візків по 2,07 млн грн.
У відкритих джерелах такі автобуси, але 2018 року випуску дешевші – по 1,85 млн грн.

Київському ТОВ «Авто-Бас» директора Олександра Свідерка із Хмельниччини замовили один повнопривідний автобус Ataman D093S201 4х4 за 2,29 млн грн.
Колись Свідерок був відомий як спеціаліст ТОВ «Інтер Авто-Трейдинг» Андрія Шпака.

У відкритих джерелах такі автобуси підвищеної прохідності коштують по 2,30 млн грн.

Сума угод на 1% нижча від загальної очікуваної вартості закупівлі у 100,06 млн грн.

Засновником «ТД «Еталон Авто» є ТОВ «Бодмін-Україна», яке належить Володимиру Бутку, ТОВ «Логістичний центр І «Еталон», ТОВ «Кирайн» і компанії «Bodmin AG» (Швейцарія) швейцарця Петера Швотцера. Фірмою «ЛЦІ «Еталон» володіє той же Бутко, а «Кирайн» записано на того ж Бутка, «ЛЦІ «Еталон», «Bodmin AG» і «Бодмін-Україна».

А «Чернігівський автозавод» належить «Bodmin AG», «Бодмін-Україна» та ТОВ «ЛЦ «Еталон». Ще «Кирайн» і «Bodmin AG» володіють ПрАТ «Бориспільский автозавод».

Із 2011 року 80% акцій виробника Атаманів «Черкаський автобус», який раніше належав Петру Порошенку, записано на ТОВ «Компанія з управління активами «Ізі Лайф» Вікторії Соколової-Білоус та кіпрської «Закнакс Трейдінг Лімітед» трьох громадян Белізу.

Порошенко володів «Черкаським автобусом» через корпорацію «Богдан». У 2009 році він віддав автомобільний напрямок бізнесу своєму давньому другу та партнеру Олегу Свинарчуку, який у 2011 році й переоформив автобусний завод на «Ізі Лайф» та офіційно вивів його зі складу корпорації «Богдан».

Після обрання Порошенка президентом України у 2014 році, Свинарчук змінив прізвище на Гладковський (по матері) і очолив Міжвідомчу комісію з політики військово-технічного співробітництва та експортного контролю, а згодом вже у статусі першого заступника Секретаря РНБОУ контролював увесь оборонно-промисловий комплекс.

Його син Ігор Гладковський з друзями фігурував у скандалі в «Укроборонпромі».