У Німеччині обмежують рекламу тютюну

Бундестаг увечері в четвер, 2 липня, схвалив законопроект, який обмежує рекламу тютюну в Німеччині.

Документ забороняє таку рекламу на плакатах, однак її можна буде розміщувати на спеціальних тютюнових магазинах.

З 2022 року в Німеччині буде заборонена реклама тютюну, з 2023 року – систем нагрівання тютюну і з 2024 року – електронних сигарет. За новим законопроектом не можна буде показувати рекламу тютюну на кіносеансах, які дозволені до перегляду тим, хто молодше 18 років.

Тютюнові концерни витрачають на рік приблизно 100 млн євро на зовнішню рекламу і ролики в кіно. Частина цих грошей надходила до місцевих бюджетів зокрема, за рекламу на автобусних зупинках.