TikTok вперше увійшов до списку 100 найдорожчих брендів світу

Бренд TikTok китайської компанії ByteDance увійшов до списку 100 найцінніших брендів світу за версією компанії BrandZ.

Рейтинг глобальних брендів опублікований на сайті організації.

Компанія ByteDance випустила міжнародну версію сервісу для створення і перегляду коротких відео на смартфонах влітку 2018 року. У 2019 році почалося вибухове зростання популярності сервісу, а до літа 2020 року кількість користувачів TikTok перевищила 700 млн осіб.

Це дозволило фахівцям BrandZ включити TikTok в список 100 найдорожчих брендів світу, розмістивши його на 79 позиції. Всього на частку Китаю припадає 17 брендів з 100, найціннішими китайськими брендами визнані Alibaba (6 місце) і Tencent (7 місце). Очолюють рейтинг найбільш цінних брендів американські Amazon, Apple, Mircosoft, Google і Visa.

У липні віце-президент США Майк Помпео заявив, що американський уряд розглядає можливість блокування сервісу TikTok, «загрозливого приватності і безпеці» країни.