Голлівуд готується до прем’єрних показів блокбастерів поза Америкою

Голлівуд готується до тимчасової відмови від стратегії одночасних глобальних прем’єрних показів блокбастерів через складну епідситуацію в Сполучених Штатах.

Великі кіностудії Disney і Warner Bros мають намір почати покази свої картини «Мулан» і «Тенет» в країнах, де вже запрацювали кінотеатри, а не в США, повідомляє The Financial Times з посиланням на співрозмовників в кіноіндустрії.

Реклама, ставшая символом: история знака HOLLYWOOD

Фільм «Тенет» (трилер Крістофера Нолана з бюджетом $ 200 млн) кінокомпанії Warner Bros повинен був стати першим великим фільмом в американському прокаті після скасування локдауна. Але, за словами джерел газети, після неодноразового перенесення початку прокату компанія взяла на себе зобов’язання в кінці серпня випустити фільм на екранах тих країн, кінотеатри яких будуть готові приймати глядачів в залах.

Disney також перенесла дату виходу фільму «Мулан», який був запланований на 21 серпня (первісна дата релізу – 27 березня). При цьому компанія заявила, що «призупинила» свої плани для вивчення ефективних способів «донести цей фільм до аудиторії по всьому світу». Таким чином, дві кінокомпанії намір використовувати нові підходи до показів фільмів в інших країнах, зазначає видання. У червні Warner Bros планувала випустити трилер Крістофера Нолана «Тенет» 17 липня, а Walt Disney –  бойовик «Мулан» 24 липня.

Лідери кіноіндустрії вважають, що можливий вихід двох найбільших кінофільмів літа вперше в кінотеатрах за межами Америки – це перегляд майже десятирічної стратегії на одночасних показах по всьому світу, на якому наполягали самі кіностудії.

«У студіях відбулися зміни в мисленні», – сказав виконавчий директор кіногрупи Imax Річ Гельфонд, виконавчий директор кіногрупи Imax.

Він додав, що місяць тому «вони б сказали, що якщо Каліфорнія і Нью-Йорк не будуть відкриті, то не буде випусків блокбастерів».

За його словами, багато студій тепер «зроблять все можливе і відкриються там, де зможуть».

Виконавчий директор Vue International (міжнародна мережа кінотеатрів Vue) Тім Річардс зазначив, що за кордоном «є аудиторія, яка відчайдушно бажає подивитися фільми», і тому компанії підуть на міжнародний ринок зі своїми прем’єрами.

До переходу на цифровий формат (середина 2000-х) Голлівуд зазвичай випускав великі фільми в США раніше, ніж в світі. Студії перейшли на єдину глобальну дату випуску, щоб зменшити небезпеку піратства і максимізувати маркетинговий вплив.
У кіноіндустрії очікують, що після епідемії COVID-19 великі блокбастери все-таки повернуться в кінотеатри, а средньобюджетні фільми, ймовірно, перейдуть на потокове мовлення. Фільм з бюджетом вище $ 100-150 млн потребує прокаті в кінотеатрах, зазначив виконавчий директор великої кіногрупи.

Як приклади успішних кінотеатральних прем’єр співрозмовники газети назвали корейський фільм Peninsula (дебютував в Південній Кореї 15 липня і зібрав в прокаті більше $ 20 млн) і показ оскароносних «Маленьких жінок» в Данії, після скасування карантину і через півроку після світової прем’єри.

За словами Тіма Річардса, все це показує «неймовірний стримуваний попит» на нові фільми. Він додав, що сподівається на те, що студії підуть на різні дати випуску картин в різних країнах і різних штатах США.

«Це має велике значення для студій, щоб отримати свої фільми на наших екранах», – сказав він.