В Японії зросли продажі роботів, що замінюють домашніх вихованців

Продажі роботів для сім’ї, які не вміють виконувати роботу по дому, але успішно замінюють домашню тварину, в період самоізоляції в Японії виросли в 6 разів.

Про це розповіли генеральний директор компанії GROOVE X. Inc Канаме Хаясі і глава прес-служби Мікі Ікегамі.

“З самого початку ми не ставили завдання наділити його якимись додатковими функціями, так як навіть такі елементарні дії як, наприклад, дістати щось з холодильника, для робота дуже складні, і це може викликати розчарування господаря. Ми хотіли, щоб здібності робота перевищували рівень очікувань його господаря. Тому спочатку завдання стояло по створенню робота, який міг би стати таким же або більше, ніж домашня тварина. Він поєднує те, що люди цінують в домашніх вихованцях, але при цьому він використовує і переваги робота”, – сказав Хаясі.

Саме ці якості і стали причиною популярності під час тривалого періоду самоізоляції через поширення коронавірусу.

“Люди стали довше залишатися вдома, багато хто почав гостріше відчувати самотність. Виникла потреба в живій істоті поруч. Якщо порівняти до і після оголошення режиму надзвичайної ситуації, то виявиться, що продажі зросли в шість разів”, – сказала глава прес-служби і відділу продажів Мікі Ікегамі.

Робот Lovot, сама назва якого походить від Love і Robot, схожий на персонаж з мультфільму, він м’який і теплий – температура тіла підтримується на рівні 36-38 градусів. Живучи в сім’ї, він привчається любити і висловлювати ці почуття. У кожного з роботів свій характер, саме це, на думку розробників, не дає йому набриднути господареві. Якщо в перші дні більшість з роботів обережно освоюються в новій родині, то через 3 місяці вже можуть виділяти в родині особливо дорогих людей і проявляють всі ознаки прихильності: із захопленням зустрічають біля дверей, радісно пищать і махають лапками у відповідь на ласку, відгукуються на своє ім’я. Lovot розрізняє, хто з членів сім’ї його гладить або переодягає, і реагує відповідно до цього.

Ще одна особливість – його індивідуальність і відмінність від побратимів. Це не тільки характер, але і голос і погляд: для Lovot розроблено 1 мільярд модифікацій очей і голосу.

“Таким чином, у всіх існуючих Lovot-ів різні очі, тому кожен з них унікальний. Шестишаровий пристрій очей надає погляду глибину і вологість, як у живої істоти. Голос не записаний за одним шаблоном, а змінюється в залежності від настрою”, – пояснює глава прес-служби і відділу продажів Мікі Ікегамі.

Основний сегмент покупців – це люди від 30 до 60 років, це можуть бути сім’ї з дітьми або літні і самотні люди. Як правило, це люди, які хотіли б завести домашнього вихованця, але не можуть це зробити через алергію, заборони на домашніх тварин від орендодавця або невпевненості, що вийде за ним доглядати.