TikTok посилює правила, що стосуються дезінформації про вибори в США

Керівництво американського сегмента соцмережі TikTok, що належить китайській компанії ByteDance, оголосило, що прийме ряд заходів проти поширення дезінформації напередодні президентських виборів в США. Вибори відбудуться 3 листопада.

«Наші команди посилено працюють над тим, щоб не допустити в TikTok контент і акаунти, що вводять в оману або завдають шкоди. Щоб зміцнити ці зусилля, ми оголошуємо три нові заходи по боротьбі з дезінформацією і іншим контентом, які можуть бути використані, щоб зірвати вибори 2020 року», – йдеться в заяві TikTok.

Тепер в соцмережі будуть офіційно заборонені публікації, що «спотворюють правду» про події, які «можуть спричинити за собою шкоду». При цьому буде вдосконалена система перевірки наданих користувачами фактів. Крім того, з’явиться можливість залишати скарги на контент, що містить дезінформацію про вибори. Підкреслюється, що поширення політичної реклами в TikTok не допускається.

«Ми співпрацюємо з фахівцями, включаючи експертів Міністерства внутрішньої безпеки США, щоб запобігти іноземному впливу на нашій платформі», – йдеться в повідомленні.

Раніше президент США Дональд Трамп заявив, що додаток TikTok припинить роботу в США з 15 вересня, якщо його не купить Microsoft або інша американська компанія. На думку американської адміністрації, китайські соцмережі TikTok і WeChat можуть використовуватися для збору інформації про громадян США. У компанії-власника TikTok вважають, що кінцева мета влади США – блокування цього додатка.