“Укравтодор” планує побудувати 2,9 тис. км цементобетонних доріг

Державне агентство автомобільних доріг України (“Укравтодор”) до 2025 року планує побудувати 2,9 тис. км цементобетонних доріг у країні.

Згідно з програмою розвитку цементобетонних доріг в Україні, оприлюдненою главою “Укравтодору” Олександром Кубраковим на своїй сторінці у Facebook, основними об’єктами мережі цементобетонних доріг будуть об’єкти на півдні України, оскільки бетонні дороги більше пристосовані до спекотної погоди та проїзду перевантаженого транспорту.

У перспективі будівництво таких доріг: Харків – Перещепине (М-29, 180 км), Одеса – Новий Буг (Р-55, 135 км), Бориспіль-Маріуполь (Н-08, 95 км – у межах Дніпропетровської області).

“На сьогодні цементобетонні дороги становлять лише 1% загальної протяжності мережі автомобільних доріг в Україні, але якщо втілимо розроблену програму – матимемо щонайменше 3%, це близько 2,9 тис. км за п’ять років”, – написав Кубраков.

Глава “Укравтодору” додав, що у світі будівництво бетонних доріг значно дорожче, ніж асфальтобетонних, але, за даними ДП “ДерждорНДІ”, в Україні вони мають бути дешевші – тому що бітум на 60% Україна імпортує, а цемент – вітчизняний.

“Усі тендери на “бетонки”, які ми нині будуємо, проводилися ще до мене, тому не можу їх судити. Й очікуємо завершення розробки проекту з використанням технології укочуваного бетону на дорозі територіального значення в Київській області – тендер має показати, чи буде реальна економія”, – додав він.

Нині в Україні реалізовуються проекти з цементобетонним покриттям на дорозі Н-31 Київ-Дніпро в Полтавській області, на дорозі М-06 – обхід Житомира й на дорозі Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв у Миколаївській області.