Facebook запустила інформаційний центр по голосуванню на президентських виборах в США

Американська компанія Facebook, що володіє однойменною соціальною мережею, оголосила про запуск інформаційного центру по голосуванню на президентських виборах в США.

Про це йдеться в повідомленні корпорації.

“Ми запускаємо наш Інфоцентр, який розповість користувачам, як залишити свій голос”, – наголошується в заяві.

Як зазначила компанія, мета проекту полягає в тому, щоб напередодні намічених на 3 листопада президентських виборів допомогти зареєструватися виборцями близько 4 млн громадян США, які користуються Facebook та іншою соцмережею – Instagram.

Корпорація підкреслила, що інформація про голосування особливо важлива в цьому році в умовах пандемії, через яку багато штатів внесли зміни у виборчий процес. Зокрема, як уточнила Facebook, завдяки новому ресурсу американські користувачі по всій країні можуть дізнатися, в яких конкретно штатах в період поширення коронавірусної інфекції було дозволено розсилати громадянам виборчі бюлетені для голосування поштою.

“У нас був Інфоцентр по коронавірусу, де публікувалися достовірні відомості, що надаються владою. Тепер те ж саме буде з виборами”, – йдеться в заяві.

У новому інформаційному центрі також з’явився розділ, що дозволяє всім зацікавленим залишити заявку на роботу членом дільничної виборчої комісії на виборах. Крім того, в рамках інформування населення в новинному розділі Facebook News тепер буде надаватися “дайджест з американських виборів для тих, хто бажає більш глибоко ознайомитися з майбутнім голосуванням”. Подібні спеціалізовані розділи раніше вже з’являлися в Facebook News, наприклад, під час масових протестів після вбивства афроамериканця Джорджа Флойда при затриманні поліцією в травні.

Facebook в останні роки приділяє підвищену увагу достовірності інформації, розміщеної на просторах соціальної мережі. Керівництво компанії раніше неодноразово піддалося жорсткій критиці з боку влади США і американської громадськості через те, що вона нібито не протидіє поширенню фейкових новин. Стверджувалося також, що за допомогою соцмережі було надано вплив на хід президентських перегонів 2016 року в США.