Під Харковом розбився військовий літак

Сьогодні о 20:50 поблизу м. Чугуїв на відстані близько 2 км до військового аеропорту сталося падіння літака АН-26 ЗС України військової частини А 4104 з подальшим загоранням.

Про це повідомляє прес-служба МВС.

На літаку перебували військові льотчики та курсанти Університету повітряних сил імені І.Кожедуба.

“Сьогодні ввечері в Харківській області сталася авіаційна катастрофа літака Ан-26 (б/н 76) Повітряних сил ЗС України. Літак розбився при заході на посадку. Крім екіпажу, на борту літака перебували курсанти Харківського університету Повітряних сил ЗС України. Є загиблі і травмовані. Інформація уточнюється”, – повідомило командування в Facebook.

Немає опису.

Попередньо відомо, що з місця госпіталізовано 2 людини. З місця падіння літака швидка забрала двох людей з опіками понад 90% тіла, інформація попередня.

За даними ДСНС України, станом на 21:45 22 загиблих та двоє тяжко поранених.

О 21:55 пожежу літака ліквідовано. За інформацією диспетчера аеродрому на борту перебувало 28 осіб. Знайдено тіла 22 загиблих, 2 особи постраждало та пошуки чотирьох осіб тривають.

АВІА КАТАСТРОФА ВІЙСЬКОВОГО ЛІТАКА АН-26 В ЧУГУЄВІ !!! Є ЗАГИБЛІ…

Опубліковано Богданом Черемським Пʼятниця, 25 вересня 2020 р.

Ан-26-легкий військово-транспортний багатоцільовий літак, призначений для перевезення вантажів на лініях малої і середньої протяжності.

Був розроблений в ОКБ імені О. К. Антонова (нині – Державне підприємство “Антонов”). Перший виліт вантажного літака Ан-26 відбувся 21 травня 1969 року.

Літаки випускалися серійно на Київському авіаційному виробничому об’єднанні в період з 1969 по 1986 рік. Всього випущено 1398, з них 420 експортовано.

Ан-26 – модифікація вантажного літака Ан-24. Являє суцільнометалевий, вільнонесучий моноплан з високорозташованим крилом, однокільовим оперенням з форкілем і двома фюзеляжними гребенями. Завдяки великій ширині отвору вантажного люка і установці спеціальної трап-стулки можливе зручне навантаження як з землі, так і з кузова автомобіля, що значно прискорює і полегшує вантажно-розвантажувальні роботи.

Літак забезпечений кран-балкою вантажопідйомністю 1500 кілограм, встановленої над вантажним люком, і транспортом-конвеєром вантажної кабіни. Бортове обладнання забезпечує виконання транспортно-десантних завдань вдень і вночі, в простих і складних метеоумовах і посадку при поганій видимості.

Літак відрізняється високою стійкістю, легкістю управління, простотою техніки пілотування і хорошим оглядом з кабіни екіпажу, що робить його доступним льотчикам середньої кваліфікації. Високі злітно-посадкові якості і прохідність шасі забезпечують літаку невибагливість до злітно-посадкових майданчиків, і дозволяє цілий рік експлуатувати його на грунтових, галькових, піщаних, засніжених і розмоклих аеродромах відносно малих розмірів.

Ан-26 експлуатується в багатьох державах світу.

Ан-26 став базовим для 25 модифікацій. Ряд літаків переобладнані в літаючі командні пункти, літаки радіоелектронної розвідки, а також літаючі лабораторії різного призначення. Відомі китайські модифікації Y-7, Y-7h, Y-7h-500.
Льотно-технічні характеристики літака Ан-26:
Розмах крила – 29,2 м.
Довжина літака – 23,8 м.
Висота – 8,58 м.
Площа крила – 74,98 кв. м.
Маси і навантаження:
– максимальна злітна – 24000 кг,
– нормальна злітна – 23000 кг,
– порожнього – 15020 кг.
Крейсерська швидкість – 440 км / год.
Максимальна швидкість – 540 км / год.
Практична стеля – 7500 м.
Екіпаж – 5 осіб.
Літак Ан-26 здатний перевозити 38-40 осіб пасажирів або 30 десантників, або 24 поранених з супроводжуючим медперсоналом, або 5500 кілограмів вантажу.