Facebook видалив 120 000 рекламних постів перед виборами в США

Соціальна мережа Facebook і сервіс для обміну фотографіями Instagram не прийняли до розміщення 2,2 млн рекламних повідомлень, побачивши в них спроби “перешкодити голосуванню” на майбутніх виборах президента США.

Ще 120 000 постів були видалені з цієї ж причини, повідомив віце-президент Facebook зі зв’язків з громадськістю Ніколас Клегг в інтерв’ю французькому виданню Le Journal du Dimanche, оприлюдненому в неділю, 18 жовтня.

Експерти соцмережі співпрацюють з 70 ЗМІ з питань верифікації інформації, додав Клегг. За його словами, завдяки використанню штучного інтелекту, Facebook видалив вже “мільярди постів і фейковий профілів” ще до того, як на них поскаржилися користувачі. Facebook зберігає рекламні оголошення, а також інформацію про їх фінансування та походження протягом 7 років, щоб “забезпечити прозорість”, підкреслив Клегг.

Тим самим найбільша в світі соцмережа прагне уникнути повторення ситуації перед президентськими виборами в Сполучених Штатах в 2016 році. Тоді через Facebook масово робилися спроби, в тому числі з Росії, маніпулювати думкою виборців. У 2020 році вибори президента США заплановані на 3 листопада.