Репер Каньє Уест витратив на свою агітацію понад 12 млн доларів

Репер Каньє Уест витратив понад 12 млн доларів власних коштів на свою передвиборну кампанію в 2020 році, коли балотувався на пост президента США.

Про це повідомив Hollywood Reporter, посилаючись на звіт для Федеральної виборчої комісії США.

Всього на кампанію кандидата Уеста було витрачено 13,2 млн доларів, з яких 12,5 млн доларів вніс він сам. Близько 7,5 млн доларів пішло на виплати, необхідні для внесення імені музиканта на виборчі бюлетені в різних штатах. Також 210 тис. доларів коштував розворот з рекламою в газеті The New York Times, а також 918 тис. доларів на одяг для передвиборної кампанії.

У підсумку за Уеста віддали свої голоси 66 тис. виборців. При цьому дружина репера, зірка реаліті-шоу Кім Кардашьян офіційно подала на розлучення з Уестом.