Цукерберг створює Facebook для молоді

Компанія Facebook протягом найближчих років має намір перебудувати свою роботу з розрахунком на молоду аудиторію, а не на людей старшого покоління, повідомив її генеральний директор Марк Цукерберг.

Він заявив про це після публікації фінансової звітності компанії за третій квартал 2021 року.

Про це повідомляє  Reuters.

Показники Facebook за результатами третього кварталу виявилися гіршими за прогнози компанії.

Виторг зросла на 35% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склала 29 млрд доларів, проти очікуваних 29,57 млрд. Кількість активних користувачів за місяць склала 2,91 млрд проти очікуваних 2,93 млрд.

Слова Цукерберга прозвучали на тлі публікацій “досьє Facebook” – серії публікацій американських ЗМІ про внутрішню роботу за матеріалами витоку документів.

“Ми перепрофілюємо наші команди, щоб служити провідною зіркою для молодих людей, а не оптимізуватися до більшої кількості літніх”, – сказав Цукерберг.

Спочатку матеріали публікувала газета The Wall Street Journal (WSJ), з 25 Жовтня свої статті почали публікувати Associated Press (AP), Reuters, The Washington Post та інші видання. Після публікації WSJ Facebook відмовилася від розробки дитячої версії Instagram.