Оргкомітет «Євробачення-2022» представив слоган і логотип

Організатори «Євробачення-2022», що пройде в Турині, представили візуальну айдентику заходу. Про це повідомляється на сайті пісенного конкурсу.

Слоган «Євробачення-2022» — The Sound Of Beauty, «Звук краси».

«Одним з найбільш очікуваних аспектів пісенних конкурсів “Євробачення” є візуальна айдентика і те, як вона пов’язана з містом-господарем і шоу, що буде представлене, – йдеться у зверненні організаторів. – Ми раді представити логотип конкурсу у Турині, а також новий слоган», пише Детектор медіа.

Враженнями про стилістичні рішення команда закликала ділитися у соцмережах «Євробачення-2022». Невдовзі з шанувальники музики дізнаються, як ці ідеї було втілено в життя.

Нагадаємо, цьогоріч конкурс пройде в італійському Турині. 10 травня має розпочатися перший півфінал, 12 травня — другий. А виступи фіналістів відбудуться 14 травня на олімпійській арені PalaOlimpico.

На «Євробаченні-2021» перемогу здобула рок-група Maneskin з піснею Zitti E Buoni.

Пряма трансляція фіналу національного відбору на пісенний конкурс відбудеться 12 лютого на Суспільному.

Телеверсію фіналу вироблятиме компанія «Френдс Про ТВ», яка стала переможцем мистецького конкурсу, проведеного Суспільним. Ця ж компанія створить резервний запис виступу переможця нацвідбору для показу під час проведення «Євробачення-2022» в Італії та забезпечить постановку виступу українського виконавця в Турині.