“Укрпошта” випустить марку, присвячену перемозі Kalush Orchestra на “Євробаченні”

Державне підприємство “Укрпошта” планує випустити нову марку, присвячену перемозі гурту Kalush Orchestra на цьогорічному пісенному конкурсі “Євробачення”.

Про це повідомив генеральний директор компанії Ігор Смілянський.

Зокрема, він від імені всієї компанії “Укрпошта” привітав гурт Kalush Orchestra з перемогою на “Євробаченні”.

“Укрпошта” випускає марки згідно з рішенням Художньої ради. Але, я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою”, – заявив Смілянський.

“Дизайн марки ми безумовно розробимо окремо, бо повинні це погодити з “Євробаченням”. Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності”, – наголосив гендиректор “Укрпошти”.