Суспільне замовлятиме виробництво контенту продакшнам за донорські кошти

Національна суспільна телерадіокомпанія планує замовляти виробництво контенту у сторонніх продакшнів. Про це в інтерв’ю «Детектору медіа» розповів голова правління НСТУ Микола Чернотицький.

На початку травня компанія оголосила конкурс серед виробників на створення документальних фільмів про вплив російської пропаганди на міжнародну політичну ситуацію через власну «культурну дипломатію» «Cancel russia, або чому російський балет вбиває». Фінансування проєкту здійснюється за підтримки посольства США.

За словами Чернотицького, НСТУ вже отримала 13 заявок від різних продакшнів і зараз працює над відбором.

«Зараз є запит від продакшнів: вони хочуть працювати. І зараз час, коли Суспільне може стати помітним замовником контенту. Це дуже виграшна історія: з одного боку ми отримуємо якісний контент, а з іншого боку – підтримуємо ринок, – сказав Чернотицький. – Ми зараз не замовляємо продукт у сторонніх продакшнів за бюджетні гроші, бо ми не маємо певності, що ці зобов’язання будуть виконані. Також зараз нам удалось зекономити певні гроші, і ми б могли на них замовляти виробництво. Але є загроза, що держава не зможе зробити ці виплати. І мені б не хотілось на початку наступного року бути винним. Тому я це питання також поставив Мінкульту, щоб виробники могли отримувати кошти через державне казначейство».

Нагадаємо, у травні Суспільне оголосило мистецький конкурс на виробництво проєктів на умовах надання гранту Державного департаменту США. Граничний обсяг фінансування всіх проєктів сукупно становить 4 млн 680 тис грн, йдеться на корпоративному сайті Суспільного.